luni, 15 octombrie 2012

Poveste de IUBIRE

Condeiul fermecat
Azi ne-a indreptat
Spre ceva sublim
Ne-nvata sa iubim! :)

Saptamana Craciunului... Milioane de fulgi de zapada... Mult entuziasm pe strada... O mica escapada cu animalutul meu cel drag: catelusul Azorel... L-am scos la plimbarica de seara... Dar in aceasta noua aventura a noastra printre miile de oameni ce sa grabesc zgirbulit spre casa... aveam planuri mai marete! Implica si sentimentul de iubire! Doream sa gasesc o bijuterie cu cristale pentru dragostea mea! Asa ca ne inarmam cu multa rabdare... si incepem sa hoinarim impreuna pe strazile Ploiestiului... Azorel m-a sprijinit mult in aceasta incercare temerara... El era cel care vroia mereu sa mearga mai departe... Eu eram cel care se ingrijora... care se perepelea... Motivul? Simplu! Magazinele de bijuterii erau fie toate pline pana la refuz... fie acolo unde reuseam sa ajungem la tejghea... Ce-as fi dorit eu sa achizitionez era deja acontat de altcineva... Azorel era cel care tragea de mine sa mai incerc... sa nu ma las... Dar cu toata bunavointa lui nu am reusit sa gasesc ce imi doream: un lantic fin cu pandant in forma de inimioara, unul care sa se potriveasca frumusetii sufletului viitoarei mele logodnice! Ha! Bineinteles ca pe lista mea era si inelul de logodna! De fapt asta era piesa de rezistenta!

In cele din urma ne-am lasat pagubasi in acea seara... Dar seara nu avea sa se termine aici... Cum ne intorceam noi agale pe aleile parcului... la lumina difuza a instalatiilor frumos colorate, instalate de harnicele autoritati locale care au impodobit si mai multi brazi ce ne-au strejuit fiecare pas... ne-am oprit pentru o clipa pentru a admira joaca prichindeilor: derdelus, oameni de zapada, bulgari si voie buna... Eu am incasat cativa bulgari binemeritati (deoarece imi doream ceva frumos pentru iubita mea... dar nu actionasem din timp) eram trist iar gandurile mele erau napadite de imaginea ei... Dar micul meu prieten s-a antrenat in goana spre varful derdelusului de unde se lasa lin pe aripile lunecuslui... O adevarata incantare pentur el! Dupa ce si-a facut planul si si-a reincarcat bateriile, a zburdat spre un mosneag... dar mosneagul ce-l vazu... nu era un oarecare... era chiar Mos Craciun... iar el, Azorel, a staruit langa el, Mos Craciun, pana ce am ajuns si eu langa el... Acesta vazandu-ma abatut m-a abordat direct:
- Ce faci tinere? Incotro asa posomorat?
Am apucat doar sa baigui scurt: - Inspre casa...
- Hai sa-ti dau un pont! Unde vei gasi ceea ce iti doresti...
Pesimistul din acel moment: Am incercat totul...
- Nu-i adevarat! Incearca: luxurygifts.ro
Pe moment nu am stiut ce sa spun... in cele din urma am reactionat: Mosule ce tanar esti! Multumesc!

Ajunseram si acasa! Azorel bine dispus dupa asemenea peripetii... in timp ce inima mea era strabatuta de un vifor... Ne asezaram amandoi langa bradutul gatit cu globulete... Prietenul meu Azorel insista din nou... Nu s-a lasat! Pana ce nu am pus in functiune laptopul! A facut totul pentru a ma determina sa fac acest lucru... L-am pus pe genunchi si l-am deschis... am vizitat in treact pagina de facebook... si atunci ca prin minune... mi-am amintit de sfatul Mosului! :) Urmez instructiunile acestuia... si de pe facebook ajung in scurt timp acolo unde trebuie: pe luxurygifts.ro. Acolo am gasit intr-adevar exact ce imi doream... Am plasat comanda si inainte de culcare m-am rugat pentru sosirea curierului la timp (mai ales int-ro astfel d eperioada delicata).

Chiar daca totul s-a intamplat sub presiunea timpului, produsele au sosit chiar in dimineata zilei de ajun! Livrare speciala! Inima mea s-a bucurat! Inima mea s-a veselit! Toate au fost posibile datorita lui Azorel, Mos Craciun si profesionalismului celor care se ocupa de acest magazin online!! Iar mai presus de toate a fost nasterea Domnului... O sarbatoare menita sa ne faca pe toti mai buni :) Magia Craciunului mi-a schimbat complet viata :) Iubirea mea a spus DA!

Acest articol a fost scris pentru etapa V a SuperBlog 2012!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu