joi, 29 octombrie 2009

Toyota 2

Inca o proba optionala a SuperBlog 2009, in care veti avea din nou sub lupa pe Toyota.

Tema: Ce mi-ar placea sa descopar pe site-ul http://www.toyota.ro/

Mai intai sa va spun ce am descoperit cu placere in aceasta seara: abordarea bi-laterala de implicare a Toyota in societatile Europene. Organismul The Toyota Fund for Europe (TFfE) sprijina proiecte dezvoltate in diferite tari sau regiuni europene, in domenii in care detine, impreuna cu partenerii sai, expertiza si experienta necesara: protectia mediului, siguranta rutiera si educatie tehnica.

As vrea sa vad mai multe autovehicule ecologice. Unul este foarte bine, dar totusi doar cu unul nu se face primavara...

Mi-ar placea sa descopar un link catre proiectul IUSES si catre alte proiecte care vizeaza cresterea gradului de constientizare asupra problemelor legate de eficienta energetica. Toate acestea ar trebui incluse pe o pagina cu un titlu de genul: "Masinile dauneaza grav mediului inconjurator" sau "Lumea nu are nevoie de vitezomani pe drumurile publice" sau "Viteza excesiva poate cauza accidente grave" sau "Conduceti doar atunci cand este strict necesar" etc. Homepageul ar trebui sa contina un link cat mai vizibil catre aceasta pagina.

Site-ul ar avea nevoie de o atmosfera mai optimista, in locul celei gri pe care ne-o propune acum. Meniul "Tarife si oferte" ar trebui sa poarte mai degraba titlul de: "Preturi si oferte", iar "Liste de preturi revizii periodice" ar trebui inlocuit cu "Tarife revizii periodice".

Mi-ar placea sa descopar oportunitati de colaborare, burse pentru seminarii si sesiuni de training, burse de doctorat.

Si pentru ca tot am avut azi o proba despre jocuri, mi-ar placea sa descopar pe site-ul Toyota un joc care sa simuleze cat mai realist modelele Toyota... intr-un mediu normal de trafic... cat si in regim de cursa... care sa aibe un foarte bun focus si pe cultura si traditiile japoneze... poate chiar urmand intr-o anumita masura modelul NFS Porsche (si ma refer aici la urmarirea istoricului fiecarui model).
Poate ca nu ar fi o idee rea nici introducerea unor personaje anime/manga care sa prezinte anumite promotii sau sectiuni din site. De asemenea poate ar trebui sa puna in valoare si poezia cu forma fixa haiku. Ar putea astfel sa asocieze brandul Toyota cu traditia japoneza.

AMD 2

Noua etapa a concursului SuperBlog 2009 organizat de PCNews, are drept grup tinta comunitatea gamerilor.

Ce jocuri ti-ar placea sa incerci pe prima placa video din lume compatibila full DirectX 11?

Odata cu Windows 7, a sosit si DirectX® 11, ce promoveaza multe elemente inovatoare pentru tehnologia grafica. Devoltatorii de jocuri vor putea utiliza noi caracteristici: Tessellation – “mozaicare” -> imagini grafice mult mai detaliate, personaje mai realiste; Multi-threading accelerat – lucru cu procesoare multi-core -> gameplay mai fluid; DirectCompute -> accelerarea jocurilor si aplicatiilor.
Pentru a va bucura de aceasta noua tehnologie, aveti nevoie de o placa video compatibila cu DirectX 11, si de jocuri proiectate sa utilizeze aceste noi caracteristici.

AMD a lansat prima familie de placi video complet compatibile cu DirectX 11. Aceasta contine doua unitati de procesare grafica (UPG): ATI Radeon™ HD 5850 si ATI Radeon™ HD 5870, care beneficiaza de tehnologia ATI Stream menita sa accelereze chiar si aplicatiile si jocurile cu cerinte foarte ridicate (procesare paralela). Timpii de raspuns sunt mult imbunatatiti prin utilizarea interfetei de memorie GDDR5 cu o lungime de banda exceptionala. Un alt lucru uimitor este puterea de procesare (single precision) de peste 2 TeraFLOPS. Bineinteles ca la toate acestea se mai adauga si tehnologia Avivo HD Video & Display, care permite utilizatorilor sa intreprinda orice operatie multimedia, inclusive editarea si conversia filmelor capturate de pe camera digitala.

Ar mai fi ceva? Poate tehnologia multi-display ATI Eyefinity. Aceasta permite operarea simultana si independenta a doua sau mai multe display-uri. Noua este posibilitatea de a grupa mai mult de doua monitoare pentru afisarea desktop-ului dvs. cu suport atat pentru aplicatii deschise in diverse fereste dar si pentru aplicatii 3D full screen.
ATI Eyefinity este avantajos pentru orice gamer:
-Perspectiva mai buna asupra campului de actiune, ofera un control mai bun in jocurile de strategie in timp real.
-Detectarea mai rapida a inamicilor va permite o reactive mai rapida si implicit o supravietuire mai lunga in jocurile FPS (first-person-shooter).
-Vederea avioanelor inamice cu vederea perifecia, si o constientizare mai adecvata a spatiului in simulatoarele de lupte aeriene.
-Eliminarea punctelor oarbe si o perceptie mai buna a vitezei in jocurile de curse.

Iar acum sa revin la jocurile ce necesita DirectX 11, pe care mi-ar placea sa le incerc...

Secrets of the Vatican – The Holy Lance (Arcade)
Actiunea se petrece putin inainte de sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial. Iar acest sfarsit depinde doar de succesul tau!!
Va trebui sa ajuti pe parintele Bellarmo Bagatti, isotric de arta la Vatican, sa duca la bun sfarsit misiunea de a recupera Lancea Sfanta de Longin inainte ca aceasta sa intre pe mainile Germanilor care vor sa o foloseasca pentru a cuceri intreaga lume. Se spune despre aceasta relicva religioasa ca ar face armatele invincibile iar pe cei puternici de neoprit. Astfel va trebui sa calatoresti in toata lumea pentru a-l ajuta pe Parintele Bagatti sa recupereze fragmentele. L-am ales pentru ca imi place misterul si aventura care sa ma conduca la elucidarea lui.

GRID (Racing)
GRID pare a fi cel mai provocator joc de curse la acest moment. Este unul dintre jocurile pe care mi-ar placea sa le incerc pentru a-mi exersa indemanarea de a conduce. Porobabil ca as putea invata multe din astfel de jocuri, chiar daca in acest caz concret este vorba de motorsport: muscle cars (de ex. Dodge Charger, Ford Torino, Oldsmobile 442 sau Plymouth Road Runner) pe strazile din San Francisco; legendara cursa de 24 de ore de la Le Mans (o cursa de anduranta, din care poti invata cum sa ai o cat mai buna grija de masina, si care te motiveaza sa conduci cat mai ecologic – pentru a avea nevoie de cat mai putine iesiri la boxe); pana la drifting in jurul docurilor din Yokohama. Este o lume fascinanta!

Tropico 3 (Strategie)
Actiunea se petrece in timpul Razboiul Rece, iar personajul pe care trebuie sa-l interpretezi este un tiran care a ajuns pe cai dubioase “El Preisdente”, conducatorul suprem al unei tari din insulele Caraibe, si te vei juca cu destinele locuitorilor acestei insule. Ideea este daca vei rezista ca presedinte al acestei insule, sau vei fi rasturnat (de revolutionari, de manevrele celor doua mari super puteri SUA si Uniuniea Sovietica). Va trebui sa justifici in fata poporului deciziile pe care le iei, sa-ti infrunti opnentii politici… Daca te vei mentine presedinte vei putea juca un rol in diverse evenimente istorice reale: criza Cubaneza, vizite papale, etc. Acesta pare mai degraba un joc pentru politicieni... intr-o conjunctura extrem de tensionata... o lupta surda... care intr-un fel se prelungeste si in zilele noastre... Oare nu se poate face politica nationala si internationala si altfel? Probabil ca nu as rezista nicio luna ca presedinte in acest joc (pentru ca urasc tot ce se intampla pe scena politica...) dar l-as incerca pentru farmecul caraibian, pentru cronologia istorica, pentru a vedea ce inseamna organizarea anumitor evenimente, pentru a incerca construirea prin mijloace oneste a unui stat prosper. Oricum realitatea este intotdeauna mai complexa decat orice simulare... Jocul prezinta evenimentele prin ochii scenaristului... pana la urma ramane o fantezie.

Zoo Tycoon® 2: Extinct Animals (simulare economica)
Acesta este cel mai mare pachet de expansiune a deja popularului “Zoo Tycoon 2” (in care interpretezi managerul unei gradini zoologice – mentionez ca nu am nicio experienta cu acest joc), care iti va permite sa readuci la viata animale care au trait la un anumit dat pe pamant, dar care au disparut de-a lungul istoriei. Jucatorul va avea parte de noi provocari, de 30 noi animale pentru care trebuie sa recreeze la scara redusa mediile in care acele animale au trait. In plus acest joc are si un important rol educativ, prezentand timpurile in care acele animale au trait si au disparut. Presupun ca are si un puternic mesaj pentru ocrotirea animalelor si a naturii – un lucru extrem de important!! Un lucru pe care ar trebui sa-l vada gamerii... in locul atator jocuri care promoveaza violenta!

Dar sincer, nu stiu cand si daca voi gasi vreodata timpul necesar pentru a ma apleca asupra acestor jocuri. Multe alte lucruri au o prioritate mai mare!

miercuri, 28 octombrie 2009

Azerty

Dragi cititori, am ajuns la Etapa 10 a concursului SuperBlog 2009 organizat de PCNews, prin care am primit in administrare Azerty. Si am decis ca primele masuri sa fie legate de magazinul online IT&C al companiei, http://www.azerty.ro/, care reprezinta traspunerea companiei pe imensa “superautostrada” a internetului.

Aruncand o prima privire asupra homepage-ului, am descoperit un prim punct slab. Oare ce sa fie? Ce sa fie? Meniul principal. Consider ca ar fi mai bine sa fie introdus sub forma de bara orizontala, intre bara portocalie de cautare si banda superioara, care ar trebui sa contina pe langa logo, si un banner de promovare (a unei promotii, a unor produse noi, a unor evenimente la care compania participa ca expozant sau sponsor) – asta va necesita implicarea echipei de marketing. Second: “Servicii service”? Voi ce spuneti? Intrand pe pagina asociata, devine tot mai clar ca nu este cea mai buna solutie, asa ca am sa propun “Servicii suport”. Third: Aceasta pagina si in general site-ul este extrem de static. As simti nevoia de putin dinamism (poate o banda derulanta cu promotiile existente). Am spus putin, pentru ca orice lucru in exces dauneaza.

Un alt element de dinamism, ar fi o pagina de feedback prin care sa invitam clientii si vizitatorii sa vina cu propuneri, cu reclamatii, cu intrebari, sa vada ca intr-adevar dorim sa la fim alaturi pentru a lua deciziile cele mai bune. Aici ar fi nevoie de o echipa de specialisti care sa cunoasca cat mai bine produsele (separat de echipa de vanzari).
In plus, in aceasta situatie de criza prelungita as propune si o pagina care sa permita sa fim contactati de orice alt potential furnizor national de produse sau solutii IT (inovative) in vederea studierii unui posibil parteneriat de afaceri. Asta ar putea duce la diversificarea gamei noastre de produse si ar putea ajuta indirect la imbunatatirea mediului de afaceri din Romania. Asta presupune infiintarea unei noi echipe care sa preia aceste oferte de business, sa faca o analiza cat mai completa a acestora, si apoi sa discute cu factorii de decizie ai departamentului ce lucreaza cu furnizorii oportunitatea de a promova noile produse.

Iar pentru a atrage cat mai multi noi clienti si parteneri de afaceri, ar trebui creata si o pagina de prezentare a viziunii companiei noastre, a obiectivelor, a bunelor practici adoptate, a interesului nostru necontenit de a veni in intampinarea oricarui client sau partener de afeceri, a initiativelor noastre care vizeaza asumarea unor responsabilitati sociale, a eventualelor premii si distinctii primite, si a oricaror evenimente la care am luat sau vom lua parte (conferinte, targuri, actiuni sponsorizate de noi, etc.). Briefing pentru departamentul de marketing.

Apoi este obligatorie crearea unei versiuni in limbile engleza, franceza si germana, pentru a avea vizibilitate internationala. In plus putem crea versiuni ale site-ului si in limbile minoritatilor (pentru o acoperire cat mai buna la nivel natioonal) sau in limbile tarilor care ne incojoara (nivel regional).

Acum ar urma evaluarea resurselor umane existente.

marți, 27 octombrie 2009

AMD

Etapa a 9-a concursului SuperBlog 2009, organizat de PCNews.

Cum ti-ai convinge cel mai bun prieten sa isi cumpere un sistem cu o configuratie Sistem IT MYRIA X GAME V4?

Buna! Ce mai faci? ...
Ti-ai schimbat deja calculatorul? ...
Nu inca? Atunci sa-ti fac cunostinta cu noul Sistem IT MYRIA X GAME V4! ...
MYRIA este unul din cele doua branduri promovate de Complet Electro Serv (CES), membra a grupului ALTEX. …
Da. ALTEX si AMD Romania au lansat luna trecuta acest nou Desktop PC. …
Este AMD dual core Athlon II X2 240 in premiera pe piata din Romania. …
Frecventa: 2.8GHz;
L2 Cache: 2MB;
Tehnologie CMOS: 45nm SOI (silicon-on-insulator);
Socket AM3(938 pini);
Suport memorii DIMM DDR2 sau DDR3 la 1066 Mhz
Putere disipata nominala: 65W (pacat ca nu au pus modelul 240e care disipa doar 45W)

Da, este foarte bine si la 65W. Acum sa-ti prezint si cealalta piesa de rezistenta a acestui sistem: placa grafica ATI Radeon HD 3450
Pe PCI-Express bineinteles. Memorie: 1024MB. Rezolutie optima: 2560x1600. Iar audio: Realtek ALC662 6-Channel HD Audio CODEC. …
HDD SATA 500GB. Memorie RAM 4 GB DDR2. …
Daaa, intreaga configuratie pare a fi cu adevarat pregatita pentru a rula cele mai noi jocuri si cele mai pretentioase aplicatii de editare foto sau conversie video. Este o solutie perfecta pentru a completa cu succes editarea si compresia filmelor descarcate de pe camera video. Stii ca avem atatea si atatea amintiri video pe care pana acum nu am reusit sa le prelucram …
:) Si in plus X Game V4 este primul sistem lansat pe piata locala, pregatit pentru a rula Windows 7. …
Daa! ...
Se gaseste în orice magazin Altex sau Media Galaxy. …
Era sa uit ceva extreme de important! Daca il cumperi maine, poti profita si de promotie: pachetul format din sistemul IT MYRIA XGAME V4 si din monitorul LCD FUJITSU- SIEMENS FSC20W1W, 20'', gri, la pretul de numai 2.199 lei. …
Sa-mi spui la ce ora ne intalnim! :)

Ce ar mai fi de adaugat?
Pasionatii de continut multimedia HD vor fi incantati de calitatea si cursivitatea filmelor rulate, datorita tehnologiei UVD2 (Universal Video Decoder 2) care asigura decodarea imaginilor HD la cea mai buna calitate si in cel mai scurt timp. De asemenea, ATI Radeon 3450 asigura suport audio 7.1, conectivitate HDMI, procesare video accelerata si suport Blu-Ray.

PS: Fiecare grup de trei puncte de suspensie reprezinta o replica a celui mai bun prieten al meu.

Hostway 2

A sosit si etapa a 8-a (optionala) a SuperBlog 2009. Acest articol are drept target companiile in general, si IMM-urile in particular.

Tema zilei: Email gratuit vs. email profesional

Serviciile de email gratuite sunt ideale pentru utilizarea in mediul privat (pentru mentinerea legaturii cu rudele si prietenii – “private matters”). Serviciile profesionale de gestionare a emailurilor sunt cele mai adecvate pentru mediul de business sau administrativ (pentru comunicarile oficiale – “on the job” / “in the business”). De ce este asa? Simplu…
Din punct de vedere tehnic, serviciile gratuite de email presupun adesea o functionalitate minimala (spre exemplu este restrictionata conectarea la contul de e-mail prin POP3 cu ajutorul clientilor de e-mail) si asigura de regula un nivel de securitate scazut in comparatie cu solutiile profesionale.
Solutia profesionala confera angajatilor adrese de tipul: prenume.nume@companie.ro. Aceasta este solutia optima pentru mediul de business. Astfel se creeaza mult mai usor conexiunea logica dintre numele celui care te-a contactat si compania pe care o reprezinta. Pe de alta parte adresa web si adresele de email reprezinta intr-o anumita masura cartea de vizita a companiei tale in fata partenerilor de business, mai ales atunci cand este vorba de stabilirea unor contacte. Tine de eticheta in mediul de afaceri.

Exista doua modalitati in care puteti beneficia de un email profesional. Care ar fi acestea?

Solutia interna (in house) care presupune asigurarea acestui serviciu prin instalarea unui server de e-mail care sa asigure toate facilitatile pe care vi le doriti. ASA DA pentru marile companii si concerne, care isi pot crea sau dispun deja de propria infrastructura de centre de date si care isi permit fie dezvoltarea propriului server de email (software), si implicit a specialistilor care sa-l administreze, fie suportarea costurilor pentru achizitionarea unui server (software) cu adevarat performant si pentru angajarea si/sau instruirea unui specialist in administrarea respectivului server de email. ASA NU: utilizarea unui server de email open source si a unui angajat prost platit care sa invete din mers cum trebuie instalat si administrat acel server.
A doua solutie este cea externa (outsourcing) care presupune achizitionarea intregului pachet de servicii (inclusiv gazduirea) de la o alta companie. Aceasta ar elimina multe din riscurile si bataile de cap aferente primei solutii. Tot ce are de facut compania in aceasta situatie este gasirea unui furnizor competent si acceptabil ca pret.

Aici intra in scena Hostway - 9 ani la rand (2000-2008) # 1 Hosting Provider la Top Hosts. Hostway opereaza la momentul actual un centru de date la standard Tier-4, cel mai inalt standard din industrie.



ASA DA PENTRU IMM: Recent, Hostway Romania a lansat in parteneriat cu Gecad Technologies, platforma Hosted AXIGEN, bazata pe serverele de e-mail AXIGEN ale Gecad. Platforma a fost creata pentru a oferi servicii profesionale de web si email IMM-urilor in vederea cresterii competivitatii acestora. Scopul sau este sa sporeasca eficienta mediilor de lucru colaborative printr-o serie de facilitati de comunicare pe grupuri, mobilitate sporita (sincronizare cu device-uri mobile si interfata avansata WebMail) si costuri reduse. Companiile mici au astfel posibilitatea de a accesa un serviciu profesional de e-mail, la costuri cu 60% mai mici fata de orice alt serviciu similar.
Care ar fi atuurile adoptarii platformei Hosted AXIGEN?
99.9% uptime garantat – accesabilitate permanenta a serviciului si a datelor
securizare maxima a informatiei prin firewall, antivirus si filtru anti-spam
back-up complet pentru toate fisierele stocate - nu exista riscul deteriorarii sau pierderii informatiilor
scaderea costurilor de intretinere - prin externalizarea serviciilor de mentenanta a serverelor de e-mail in sistem Software as a Service (SaaS)
serviciu de suport tehnic 24/7/365

Preţuri email (fără TVA):
• Cont de email profesional: 1EUR/luna
• Spatiu pe disc: 1EUR/luna/1GB
• ActiveSync per email box: 1EUR/luna
• Tarif de administrare: 5EUR/luna

Preţuri domenii (fără TVA):
.ro 180 RON/viaţă; .com 50 RON/an
.net 50 RON/an; .org 50 RON/an
.info 50 RON/an; .eu 50 RON/an

Utilizatorii isi vor putea gestiona usor conturile si spatiul de disc alocat fara interventia Hostway, iar costurile vor fi actualizate lunar in functie de numarul de conturi si de optiunile activate.

luni, 26 octombrie 2009

Real – Produkte von erstklassiger Qualität

Proba a saptea a SuperBlog 2009 este sponsorizata tot de real,- Hypermarket si presupune comentarea marcilor de casa ale acestei companii parte a concernului german METRO Group. real,- Hypermarket si-a afacut prima data aparitia in Romania la Timisoara in martie 2006.

TOP QUALITY

real,- SELECTION - Delicatese rafinate la o calitate de top si la un pret extraordinar de bun. Produsele din aceasta gama sunt orientate spre a va rasfata! Dar prea mult rasfat strica, asa ca ar trebui sa va ganditi si la rasfatarea celor din jur! :D Dar mai presus de toate ganditi-va si la propria stare de sanatate. Speaking of which…

real,- BIO – Un brand propriu dedicat incurajarii cat mai multor personae inspre adoptarea unei alimentatii cat mai sanatoase. Asta dovedeste respectul fata de consumator! Dovedeste faptul ca real,- isi pretuieste clientii, si nu doreste sa-i piarda imatur! Este un indemn la intoarcerea la natura si la produsele 100% organice (naturale)! Cine iubeste natura si este constient de faptul ca sanatatea este cel mai scump lucru, va alege produsele real,-Bio, care respecta cele mai stricte directive UE in domeniul ecologic! Astfel se va elibera de nocivii compusi chimici de sinteza (conservanti, modificatori de arome, etc. – E-uri cangerigene)!

real,- TIP – Articole de uz curent la preturi foarte bune. Aici ramane de testat daca raportul calitate-pret a fost intr-adevar imbunatatit sau nu. Neputand testa eu insumi aceste produse, nu ma pot pronunta asupra acestui aspect. Altceva as vrea sa scot in evidenta aici: “Majoritatea covarsitoare a produselor noastre TIP este realizata cu furnizori nationali (peste 90%).” Asta inseamna ca 90% din produsele TIP distribuite in maganzinele din Romania sunt realizate cu furnizori din Romania. Un lucru extraordinar!! In primul rand, asta inseamna sprijinirea furnizorilor locali de materii prime (in special din agricultura)! In al doliea rand este vorba de stimularea reducerii importurilor!! Doua lucruri cu efect direct in economie! In plus, asta are un efect benefic si asupra mediului: reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera (din transport, congelare, etc.); economie de energie! By the way… in cadrul proiectului international IUSES (Intelligent Use of Energy in Schools), am participat in aceasta vara la redactarea a doua capitole din manualul “Sustainable Transport & Mobility- Student Book” (ce poate fi consultat pe site-ul proiectului – Transport Handbook). Este vorba de capitolele 2 si 3. Subcapitolul 3.5 este in stransa legatura cu tema abordata aici. Si trebuie sa remarc ca real,- Hypermarket a reusit prin aceasta gama de produse sa vina exact in intimpinarea problemelor expuse acolo.

real,- QUALITY - Gama variata de produse care va vor cuceri. Va veti redefini standardele de calitate la preturi neasteptate! Veti renunta la a plati sume importante doar pentru a lua un produs de o anumita marca. Veti plati doar pentru calitate!!
Asta bineinteles daca ceea ce se spune pe site se confirma la raft si in propria bucatarie atunci cand veti folosi produsele din gama. La acest moment nu pot nici confirma nici infirma deoarece nu cunosc aceste produse. Dar instinctiv as merge pe mana calitatii germane.

Nu a mai ramas de spus decat atat: Mare pacat ca real,- nu are inca magazin si in Ploiesti!!!

duminică, 25 octombrie 2009

Thomas Rosenthal über Real


real,- Hypermarket; Thomas Rosenthal; Horia Virlan.

De unde sa incep? Right from the middle: Thomas Rosenthal, bine-cunoscuta marca germana de ustensile moderne de bucatarie. Acum aceasta ne propune o colectie de produse (tigai, oale, cratite, tavi) din aluminiu anodizat dur, un material care combina avantajele aluminiului si cele aduse de otelul inoxidabil. Astfel sunt obtinute produse usoare (i.e. usor de manevrat) si in acelasi timp cu rezistenta ridicata la pete, zgarieturi si indentatii si cu un caracter non-reactiv fata de orice aliment, asigurandu-se prelungirea duratei de viata a produselor. Thomas Rosenthal pune inca o data accentul pe un design inovator menit sa usureze viata oricarui bucatar.

Am ajuns astfel la Horia Virlan, bucatar. Si ce mai bucatar! Un maestru bucatar ce a lucrat peste 10 ani in strainatate, in Ungaria, Marea Britania si SUA. Dar s-a intors in Romania in primul rand datorita dorului de familie, si a deschis o firma de consultanta in domeniul alimentar. Emisiunea “Cireasa de pe tort” (Prima TV) l-a facut cunoscut in ultima instanta si romanilor!! Acest bucatar care sustine ca “Barbatii nu sunt cei mai buni bucatari” si “Copilaria, cheia succesului in bucatarie”, a decis sa recomande produsele Thomas Rosenthal tuturor clientilor real,- Hypermarket. Si a pornit in turneu de sustinere a campaniei lansate de SC real,- Hypermaket Romania SRL! A gatit 6 feluri de mancare in fiecarare din show-urile culinare organizate in magazinele real,- Vitan, real,- Arad, real,- Oradea si real,- Cluj.

Dar care este mecanismul campaniei promotionale desfasurate in perioada 27.08.2009 – 27.01.2010? La fiecare 40 de lei cheltuiti in real,-, cumparatorul va primi un punct bonus, pe care acesta il va putea aplica pe “bonus cardul” (talonul) primit tot de la casele real,-. Prin colectionarea a 25 de puncte bonus pe acelasi talon, clinetul obtine dreptul de a achizitiona un produs din gama Thomas Rosenthal cu o reducere de 70 de lei. Acesta va merge la casa cu “bonus cardul” completat si isi alege produsul dorit din colectie. Daca prima alegere de produs nu este disponibila in acel moment, el poate reveni in cateva zile pentru a lua produsul dorit.

Acest articol a fost redactat pentru etapa 5 (optionala) a concursului SuperBlog 2009.


vineri, 23 octombrie 2009

Toyota

Dragi cititori, a sosit o noua provocare. Etapa a-4-a concursului BlogSpot 2009, organizat de PCNews.

Aceasta este o proba jurizata de
Radio Lynx. Pentru ca tot am spus in cadrul etapei anterioare ca-mi doresc sprijinirea altor proiecte de bun simt pe care eu le apreciez, Radio Lynx mi-a oferit ocazia de a porni la drum, prin campania lor: Invata sa spui NU!

Today Tomorrow Toyota

Anul trecut Toyota a devenit cel mai mare constructor auto la nivel mondial, depasind in vanzari pe General Motors, companie ce a detinut suprematia pentru o lunga perioada de timp.

Cum explicati faptul ca Toyota este lider mondial al pietei auto?

In primul rand, trebuie subliniat faptul ca societatea japoneza este una total diferita de lumea occidentala. Filozofia de viata a oamenilor este extrem de diferita. Japonezii si-au propus sa devina cei mai buni in siderurgie, si au devenit. Si-au propus sa devina cei mai buni in robotica, si detin mai bine de jumatate din piata robotilor industriali. Si-au propus sa devina cei mai buni in industria auto si au reusit (Toyota lider plus alte companii in top 10). Si-au propus sa fie cei mai buni in industria semiconductoarelor, si au 7 dintre primele 20 de companii de profil. Acum si-au propus sa devina cei mai buni in industria de fotovoltaice si surse regenerabile de energie, si probabil vor reusi. Datorita spiritului oamenilor si vointei politice de a sprijini asemenea initiative. Japonia are al treilea buget de R&D din lume, si dispune de 700.000 de cercetatori care reprezinta motoarele acestor performante.

In al doilea rand este vorba de viziunea fondatorului Kiichiro Toyoda: “De acum inainte, doresc ca toti angajatii companiei sa-si unifice eforturile pentru a produce vehicule de calitate superioara.” Aceste cuvinte rostite in anul 1939, au reprezentat chintesenta intregii evolutii a Toyota Motor Corporation. Din aceasta viziune s-au desprins foarte usor si principiile pe care s-a dezvoltat compania: Kaizen (autoperfectionarea/imbunatatirea continua). Sprijinirea nemijlocita a inovatiei si cercetarii (1935 – prototipul primului automobil de pasageri din Japonia; 1997 – Toyota Prius – prima masina bazata pe tehnologie hibrida intrata in productie de serie). Acestea au facut din Toyota un pionier al industriei auto japoneze si mondiale. Asta a dus si la productia la cele mai inalte standarde de calitate. De asemenea niponii au si o puternica responsabilitate sociala.

Keiretsu, un model de business de origine nipona, a constituit un alt “motor” al ascensiunii Toyota. Keiretsu (系列, lit. sistem sau serie [de afilieri]) reprezinta interconectarea mai multor companii din diverse industrii si sustinuta de un grup financiar (keiretsu orizontal) si/sau prin crearea unui lant de productie si distributie (keiretsu vertical). O astfel de structura bazata in primul rand pe cointeresare (prin cumpararea de actiuni-structura corporatista), poate rezista cu succes presiunilor din ce in ce mai mari din partea competitorilor la nivel mondial. Grupul Toyota este considerat a fi exemplul clasic de keiretsu vertical, incluzand toti factorii necesari pentru producerea de masini (cum ar fi Denso, cel mai mare producator mondial de componente pentru industria auto). Succesul este asigurat prin crearea unei retele de furnizori inovatori. Acest lucru a fost realizat prin urmarirea a sase pasi: intelegerea modului de lucru al furnizorilor; transformarea rivalitatii dintre furnizori in oportunitate; supervizarea furnizorilor; dezvoltarea capabilitatilor tehnice ale furnizorilor; inforamrea intensiva dar selectiva; activitati comune de perfectionare.

Calitate. Performanta. Confort si mai presus de toate
siguranta fara compromisuri. Aceste realitati izvorasc din argumentele expuse anterior!! Plecand de la premisa ca nimeni si nimic creat de om nu este perfect, Toyota continua sa investeasca foarte mult in inovatie si cercetare pentru a gasi cele mai bune solutii in cele trei domenii subliniate. Acest lucru este certificat de studiile independente privind satisfacerea nevoilor consumatorilor, si de rezultatele exceptionale ale autovehiculelor Toyota la testele de siguranta Euro NCAP. Astfel s-a cladit increderea oamenilor in concernul nipon.

Un alt argument ar fi lupta continua pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera. Aceasta arata respectul producatorului fata de mediu si fata de calitatea vietii oamenilor, si in ultima instanta fata de sine. Obiectivul lor declarat este: zero emisii poluante. Aici intra in joc Toyota Prius, prima masina de serie din lume care foloseste un sistem hibrid de propulsie (1997). Modelul Prius are emisii de oxizi de azot de 0.01 g/km si emisii de hidrocarburi de 0.02 g/km. Mai mult, Prius a fost votat Masina Anului in anul 2005.

Ultimul argument, dar foarte important pentru rasturnarea fostului lider, este faptul ca anul trecut Toyota a reuseit sa cucereasca piata auto din SUA, depasindu-si rivalul direct, General Motors in vanzarile din America de Nord. Se poate spune ca japonezii i-au cucerit pe americani. Acest lucru s-a intamplat si pentru ca, constructorul japonez a recreat acolo structura de business Keiratsu. Inca de la sfarsitul anilor 1980, Toyota a deschis linii de fabricatie in SUA. In timp, a reusit sa-si creeze si acolo o foarte puternica retea de furnizori, in primul rand prin investii directe. Bineinteles ca in acelasi timp si-a dezvoltat si retelele de distributie.

DAR in primul trimestru al acestui an, pe fondul crizei economice mondiale si a prabusirii pietei americane, Volkswagen a fost compania cu cea mai mare cota de piata. Acum ramane de vazut cine va ramane in top la sfarsitul acestui an.


marți, 20 octombrie 2009

Etapa 3 (optionala)

Draga cititorule, iata-ma in fata unei noi etape a concursului SuperBlog 2009.



Hostway este un important furnizor de hosting la nivel mondial. Compania a lansat Blogway – primul card prepaid care permite crearea instant a unui blog cu domeniu.ro. Pentru mai multe detalii despre companie vizitati site-ul acesteia.

5 lucruri de care blogul meu are nevoie:
1 Aripi! Aripi! Cat mai multe aripi! (Prin "aripi" se vor intelege "articole")
2 Mai mult dinamism si initiativa (adica mai mult suflu)
3 Sprijinirea/diseminarea altor proiecte/campanii/evenimente
4 Un calendar
5 Indexarea articolelor dupa categorie (eticheta) – aditional la indexarea cronologica

Lista este in fapt mult mai lunga, acest blog nefiind inca ceea imi doresc. Mai am mult de munca!

duminică, 18 octombrie 2009

ASUS

Draga cititorule, a sosit si momentul primei etape a concursului SuperBlog 2009!!

Noua serie de Notebook-uri ASUS Unlimited dispune de facilitatea exclusivista ASUS GraphiX Boost, care permite alegerea solutiei video optime in functie de situatie: o placa video dedicata (pentru aplicatii multimedia foarte solicitante) sau o placa video integrata (atunci cand task-urile nu sunt asa pretentioase si se doreste prelungirea autonomiei pana la 12 ore). Folosind tehnologia ASUS Turbo33, performantele globale ale acestor sisteme pot fi imbunatatite cu pana la 33%.
Primul model din seria ASUS Unlimited deja disponibil pe piata din Romania este ASUS UL30A. Pretul si datele tehnice pot fi consultate aici.

Iar acum sa raspund la intrebarea etapei:
Ce poți face într-o zi cu un notebook ce are o autonomie de 12 ore?

Participarea la un eveniment (seminar, conferinta, etc) de o zi
Drumul catre acel eveniment (mai ales daca implica si calatoria cu trenul) poate reprezenta un bun prilej pentru a face ultimele pregatiri pentru prezentarea pe care o aveti de facut. In cazul in care sunteti un cursant la seminar, acest drum poate reprezenta bineinteles un moment de relaxare. In ambele cazuri puteti utiliza noua serie ASUS Unlimited, fara a va face griji pentru autonomia notebook-ului dvs.
In timpul evenimentului puteti lua notite de la prezentarile celorlalti, va puteti ajusta propria prezentare in functie de ceea ce vizionati. In pauze puteti comunica cu familia sau colegii dumneavoastra chiar pentru a rezolva anumite probleme ce apar in timpul discutiilor. Toate acestea fara a avea nevoie de conectarea la reteaua de distributie a energiei electrice. O astfel de posibilitate este cu atat mai importanta pentru un eveniment desfasurat in aer liber (de ex. targuri mestesugaresti etc.).
Autonmia de 12 ore si eficienta acestui notebook-ului dvs. va va permite sa redactati raportul de participare la acest eveniment si apoi sa va si relaxati. Si astfel veti ajunge acasa linistit si cu un tonus bun pentru a acorda atentia cuvenita celor dragi!

Criticul de film poate profita de tehnologia Lighting Keyboard (care permite utiulizarea tastaturii ergonomice chiar si in spatiile intunecate) si de autonomia prelungita a unui asemenea notebook, pentru a-si lua notite in timpul vizionarii filmelor in salile de cinema de-a lungul intregii zile. In pauze acesta si-ar putea contacta familia, prietenii si colaboratorii.

Acestea sunt doar doua situatii in care performantele fara compromis ale noului notebook ASUS UL30 se pot dovedi foarte utile in domeniul Business!!

Dar bineinteles ca acesta se poate dovedi foarte util si in cadru familial.
Portabilele din gama ASUS Unlimited sunt exceptionale si in oferirea de divertisment multimedia (videoclipuri, filme, jocuri etc.). Aceasta capabilitate cumulata cu autonomia de 12 ore poate reprezenta garantia de care are nevoie un copil, care de regula sta in fata calculatorului foarte mult timp, pentru a accepta sa mearga in excursii in aer liber. Acest lucru ar fi benefic pentru dezvoltarea si sanatatea acestuia!!!

Asadar, notebook-ul ASUS UL30 este bun la toate pentru timp indelungat!! Poate fi utilizat oriunde, oricum si oricat in timpul unei zile!
In plus, un asemenea notebook poate reprezenta si o sursa de economie de energie. El poate fi utilizat o zi intreaga, in locul unui desktop PC sau un alt laptop cu o autonomie mult mai mica (pe care le-ati utiliza conectandu-va la reteaua de distributie a energiei electrice oriunde ati avea acces la aceasta). Ganditi-va si la mediul inconjurator!!

Un singur lucru ramane neclar, in cat timp se incarca bateria unui notebook din aceasta gama?

miercuri, 7 octombrie 2009


Dragi cititori, incepand cu 15 octombrie 2009, voi participa la concursul organizat de PCNews.ro: SuperBlog 2009. Acesta se va incheia pe 14 decembrie 2009.
Concursul are premii zilnice pentru articolul zilei, si pentru cititorii acestuia.