duminică, 8 noiembrie 2009

Quelle Website

O noua etapa obligatorie a concursului SuperBlog 2009.

Unde gasesti multe multe haine?
Unde poti gasi accesoriile pentru casa ta?
Where would you find the perfect Christmas presents?
Unde ar trebui sa mearga gradinarii?
Unde sa cauti electrocasnice Privileg?
Where should the people with lots of free time go?
Unde poti gasi multe multe reduceri?
Unde gasesti produse de calitate la superpreturi?
Were can one find lots of special offers?

Unde gasesti cu greu o tinuta office barbateasca?

Pe site-ul de haine online de la Quelle.

Se pare ca aceasta companie de vanzari prin comanda (din catalog) sau on-line, este centrata in domeniul hainelor pe tinute casual sau sport, poate pentru a incuraja un mod de viata mai sanatos, ceea ce ar fi laudabil, dar eu as fi simtit nevoia de a putea alege si tinute office barbatesti - abia am reusit sa incropesc una la proba anterioara Quelle. Bineinteles ca se ofera multe costume, dar mult prea putine camasi care sa se asorteze.

Portalul este ok din punct de vedere al interfetei grafice si al realizarii tehnice. In ceea ce priveste continutul, imi place foarte mult sectiunea de consiliere - ghiduri utile pentru a va imbraca cu stil. Un alt aspect care mi-a placut este sectiunea de service (pe care eu personal as numi-o 'Suport clienti') care vine sa dea cat mai multe clarificari asupra modului de comanda si a conditiilor de livrare. Cred ca OPC-ul trebuie sa fie foarte multumit pentru acest aspect. Mi-a mai placut si sectiunile speciale pentru EA, pentru EL si pentru COPII. Ar mai fi ceva ce poate fi imbunatatit: Tabul cu Oferta Saptamanii, ar trebui si el trecut pe layout rosu, mai ales ca se afla la periferie si are o dimensiune redusa. Cam asta ar fi pentru acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu