luni, 16 noiembrie 2009

Nintendo Wii - Explosive TNT in the Bedroom

Buna dragul meu!
Buna iubita mea!
[Lots of kisses]

Cum fu ziua ta?
Obositoare...
Eu am avut o zi mai usoara...
Ma bucur pentru tine.
Si am adus ceva TNT pentru asta seara...
Stii....eu sunt cam obosit...

Ghici unde l-am instalat...
In bucatarie...
Wrong!
In camera de zi...
Wrong again!
In baie...
Sunt dezamagita...
Ehh.....era in dormitor...In dormitor???
Da!

Si cat de exploziv este acest TNT?
Foarte...
Atunci abia astept sa-l incercam...
Si eu! Copiii l-au incercat deja!
... [amazed]
Daa, si le-a placut foarte mult!
Pai si cum l-au utilizat?
L-au bagat in priza... si apoi s-au harjonit toata dupa-amiaza...
... [worried], dar despre ce vorbim noi aici?

Despre noua Consola Nintendo Wii!!
Pfiu! Asta era!
Dar tu ce credeai? Te gandeai la....prostioare...?
Cine? Eu? Nu!!! In niciun caz! Sunt doar obosit....si ma prind un pic mai greu!

Si ce pachete ai achizitionat draga mea?
Wii Sports Resorts si Wii Fit Plus!!










Le-ai luat pe amandoua...
Ca sa multumesc pe toata lumea... eu cu fitnessul....tu cu sportul... copiii cu ambele!
... [satisfied] Foarte bine ai facut!

[One hour later]
Haide dragul meu.... vrei sa te fac un tenis?
Daga mea, eu cred ca o sa trag pe dreapta... dar tu poti sa faci fitness daca vrei...
[When do you think I got to sleep? After another three hours of laughing and playing together! We were young once again!]
[Both]: Thank you dear TNT! Good night!

O noua dimensiune a vietii de familie pentru proba 24 a concursului SuperBlog 2009.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu